Syarat Kereta Daftar Mycar Dan Syarat Lain

Syarat kereta mycar tak ketat dan hampir sama dengan ehailing yang. Syarat kereta daftar my car ni telah di tetapkan oleh APAD (Agensi Pengangkutan Awam Darat) bukan di tetapkan oleh pihak mycar hq. Jadi syarat  untuk mycar register mesti dipenuhi supaya selari dengan arahan kerajaan untuk keselamatan pemandu dan penumpang mycar. Selain syarat yang mudah, banyak lagi kelebihan mycar driver berbanding ehailing lain.

Setelah lepas syarat kereta dan syarat lain untuk buat mycar driver registration online, barulah permohonan mycar register boleh di luluskan dalam masa 24 jam setelah hantar permohonan jadi pemandu mycar. Selepas itu, pihak kami akan whatsapp kepada tuan panduan serta tips untuk jana pendapatan maksimun sebagai mycar driver Malaysia.

Syarat kereta daftar mycar dan syarat lain

Apakah syarat daftar pemandu mycar?


mycar malaysia



1. Min tahun kereta di buat 10 tahun lepas 

Maksudnya jika sekarang tahun 2019, kereta yang layak ialah kereta tahun 2009 ke atas. Kereta tahun 2008 dan ke bawah sudah tidak layak untuk di jadikan kereta mycar. Boleh semak tahun kereta di buat di dalam geran kereta anda. Untuk tahun depan. syarat kereta daftar mycar ialah kereta di buat tahun 2010 ke atas.

2. Warganegara Malaysia sahaja

Yang ada ic biru dan ic tentara layak. Yang status PR / IC merah tidak layak untuk jadi pemandu Mycar.

3. Lesen memandu penuh sahaja 

Lesen P tidak layak.

4. Nama anda mesti ada dalam insuran

Jika nama anda tiada dalam insuran ( tengok bahagian ' authorised driver / named driver di dalam cover bote insuran ), jumpa ejen insuran untuk tambah nama driver kedua dan seterusnya. Jika ada di tulis " all driver " , anda kena sediakan surat kebenaran dan kami ada contoh untuk anda gunakan. 

Kami permudahkan proses daftar pemandu mycar sebenarnya untuk anda jika anda betul-betul berminat untuk jadi pemandu mycar / mycar driver Malaysia.


Mycar driver registration online

Untuk jadi pemandu mycar, anda hendaklah membuat mycar driver registration online ( melalui whatsapp sahaja ). Anda boleh whatsapp kami dan kami akan bagi bantuan kepada anda untuk daftar driver my car.

Mycar driver registration online



Comments

Popular posts from this blog

Kelebihan Mycar Berbanding Ehailing Lain di Malaysia

Dokumen Daftar Mycar