Kelebihan Mycar Berbanding Ehailing Lain di Malaysia

Mycar merupakan ehailing kedua di Malaysia dan bilangan penumpang semakin bertambah di sebabkan beberapa kelebihan Mycar berbanding ehailing lain. Ehailing ialah perkhidmatan permintaan kereta melalui aplikasi online. Apakah kelebihan yang ada pada Mycar sebenarnya? Adakah ini mitos semata-mata? Kita akan kaji kelebihan Mycar di dalam blog ini. Mycar juga mempunyai syarat kereta mycar yang minima.

Ramai driver yang hendak daftar mycar driver online sejak akhir-akhir ini. Ditambah pula dengan kelebihan Mycar, makin ramailah driver ehailing sedia ada hendak jadi mycar driver Malaysia. Oh ya, daftar Mycar Malaysia boleh di lakukan di Mycar hq dan juga cara daftar mycar driver boleh juga di lakukan secara online. Proses daftar my car driver hanyalah 24 jam sahaja.

Kelebihan Mycar Berbanding Ehailing Lain di Malaysia


mycar registration


1. Tiada rating

Jika anda pemandu Mycar, tiada rating Acceptance rate ( AR ) dan Cancellation rate ( CR ) yang anda kena jaga. Maknanya anda boleh buat kerja  tanpa tekanan untuk menjaga rating-rating ini. Untuk app lain, jika anda tidak menjaga AR dan CR, akaun pemandu anda boleh kena suspen dan seterusnya kena banned di mana anda tidak lagi boleh menggunakan app mereka.

2. Mycar ambil 15% sahaja dari  tambang

Pendapatan syarikat ehailing ialah jumlah % dari tambang. Mycar hanya potong 15% sahaja ( ini kira sedikit ) sebab ada syarikat yang ambil sehingga 25% daripada tambang. Maknanya, pendapatan pemandu Mycar meningkat jika faktor-faktor lain adalah sama.

3. Harga tambang ikut permintaan

Mycar sudah ada kenaikkan harga tambang mengikut permintaan. Maksudnya jika permintaan tinggi, harga tambang akan naik dan jika permintaan menurun, harga tambang akan turun seperti biasa. Permintaan akan naik pada waktu hujan, trafik tinggi dan waktu peak hours seperti masa orang ramai pergi dan balik kerja. Berbaloi untuk pemandu yang terpaksa meredah jalan jem.

4. Bilangan penumpang semakin ramai

Bilangan penumpang Mycar semakin meningkat dari hari ke hari. Mycar giat mengadakan promosi seluruh Malaysia untuk menarik minat penumpang menggunakan aplikasi Mycar.

5. Pendaftaran percuma

Proses pendaftaran mycar adalah percuma sahaja. Sila lapurkan kepada kami jika anda di kenakan bayaran semasa mendaftar mycar.

6. Ranking no. 2 ehailing di Malaysia

Mycar telah menjadi ehailing no 2 di Malaysia. Tak mustahil kami akan menjadi syarikat yang menyediakn perkhidmatan penumpang dari satu tempat ke satu tempat no. 1 di Malaysia sedikit masa lagi.

7. Dokumen minima diperlukan

Dokumen yang di perlukan untuk daftar mycar ialah gambar ic depan, gambar lesen depan dan covernote insuran sahaja.

8. Hq sangat sukar ban driver

Driver yang kena ban sangat sedikit, sebab biasa driver mycar kena ban ialah sebab tunggu di arrival airport dan bergaduh dengan penumpang. Banyak kesalahan kecil boleh di maafkan atau akaun mycar apps di suspen sahaja selama 1 hari.

Keistimewaan jika daftar Mycar terus dengan kami


1. Group whatsapp di sediakan

Setelah selesai mycar driver registration online, anda akan di masukkan ke group whatsapp untuk tanya soalan, dapatkan tip menambahkan pendapatan mycar dan juga untuk bantuan jika ada masalah.

2. Video cara guna mycar apps

Video untuk guna apps mycar di sediakan untuk memudahkan anda mendapatkan penumpang.

3. Pengaktifan permohonan driver mycar 24 jam sahaja

Kami akan mengaktifkan permohonan daftar my car driver anda dalam masa 24 jam sahaja.

Itulah kelebihan mycar berbanding ehailing lain di Malaysia. Anda tidak akan di tinggalkan begitu sahaja dan myar hq tidaklah kejam untuk ban akaun mycar anda sekiranya anda melakukan kesalahan yanh boleh di maafkan. Jadi, kami menyeru para driver untuk bersama-sama kami daftar my car driver hari ini untuk menjadi pemandu mycar keesokkkan harinya.

Cara daftar Mycar Malaysia


Sila whatsapp kepada kami untuk buat mycar driver registration dengan segera dan mula menjana pendapatan sebagai pemandu mycar sehingga rm3000 sebulan.

Daftar mycar driver online - kelulusan 24 jam!
Daftar mycar driver online - kelulusan 24 jam!

Comments

  1. Saya nk daftar sebagai mycar driver,dokumen apa di perlukn..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Syarat Kereta Daftar Mycar Dan Syarat Lain

Dokumen Daftar Mycar